שיווק בוואטספ – השיטה שתקפיץ את העסק שלכם מדרגה
נראה כי וואטספ שינתה את כללי המשחק כאשר השיקה את וואטספ ביזניס, מה שאפשר שיווק בוואטספ בתור הזדמנות אמתית להתחבר לנתיב של מסרים מידיים.
נראה כי וואטספ שינתה את כללי המשחק כאשר השיקה את וואטספ ביזניס, מה שאפשר שיווק בוואטספ בתור הזדמנות אמתית להתחבר לנתיב של מסרים מידיים. בשל אפשרויות רבות של שיתוף במדיה, ואף האימוץ הגלובלי הנרחב של וואטספ, היא נחשבת כיום להרבה יותר מעוד אפליקציה של העברת הודעות.
המשתמשים שלה מכירים בתקפות שלה בתור מקור אמין והן חדשותי, כאשר פייסבוק, לצורך העניין, ממשיכה להכיר בה בתוך כלי שיווקי מאוד משתלם, לכל דעה ועניין. כדאי לכם לקרוא מתחילת דברינו אלו ועד לסופם, כי רב הגלוי על הנסתר, ובאופן הזה תוכלו לגלות המון מידע על – שיווק בוואטספ – השיטה שתקפיץ את העסק שלכם מדרגה.
האם שיווק בוואטספ מספק גישות מעורבות יצירתית?
אין כל ספק, כי שיווק בוואטספ מספק גישות מעורבות יצירתית. אפשר לעשות שימוש בכלי הזה בשביל לארגן, לבצע אוטומציה והן להגיב לאלתר לשאילתות, או לחלופין להודעות. דרך מושלמת למשיכה של תשומת לב של קהל היעד שלכם באה לידי ביטוי בעזרת כל מיני סוגים כאלו של המדיה. כאשר אתם שולחים הודעות, קיים מנעד נרחב של היתכנויות, אשר מאפשרות לכם לשלוח סוגים משתנים או מקוריים של תכנים על ידי הקלטה קולית, הודעות, קבצי פי די אף, סרטונים, כמו גם תמונות.
האם שיווק בוואטספ מומלץ כי מדובר אודות פלטפורמה פרטית מאובטחת?
בעוד שפעם שימוש לרעה בנתונים גרם להמון עסקים להרבה דאגות, המצב שונה לחלוטין כיום, בעוד הלקוחות משוועים לפלטפורמות מאובטחות. הלקוחות "מצביעים ברגליים", קצה נפשם במודות ממוקדות, בבוטים עצלים או כלליים. ובדיוק לתמונה הזאת נכנס שיווק בוואטספ, שמהווה הימור בטוח משום שהיא ביססה את עצמה בתור פלטפורמה אמינה, אשר מצפינה הודעות, והיא לא חולקת מידע עם צד ג'. שלא כמו שאר האפליקציות, וואטספ לא עמוסה בפרסומות, משמע – הלקוחות רואים בוואטספ מקום פרטי וכן בטוח לתקשר בו על בסיס קבוע ויום יומי. כמו כן, וואטספ עסקי דורש מבעלי העסק לאמת כל חשבון, באופן הזה שהלקוחות יכולים להיות בטוחים שהם בקשר עם בית עסק שהפרטים שלו אומתו.
האם שיווק בוואטספ מאפשר שימוש במנעד נרחב של דמוגרפיות?
לא קיים כל עוררין על כך, כי שיווק בוואטספ מאפשר שימוש במנעד נרחב של דמוגרפיות. הלקוחות כיום בעלי הנטייה ליצור קשר וגם לתקשר עם מותגים אשר עושים שימוש בפלטפורמה שאותה הם מעדיפים. חרף העובדה שוואטספ משמשת בפרט חתך גיל יותר צעיר, הפונקציונליות של האפליקציה הזאת בהחלט מנגישה אותו לכל טווחי הגילאים.
עסקים נלחמים כיום על תשומת הלב של הלקוחות, בעוד אין הם יכולים לעמוד בקצב הם מסכנים בדילול של לקוחות. שיווק בוואטספ מעניק ללקוחות פלטפורמה לאלתר ואף אינטראקטיבית לשם יצירת קשר אקטיבי עם בתי עסק בזמן אמת. כמו כן, דור הזד חונך על בסיס הטכנולוגיה, ובתור לקוחות הוא ממש מצפה לתקשורת מותאמת באופן אישי ממותגת, בפרט בטלפון הנייד או ברשת האינטרנט.
האם שיווק בוואטספ נהנה מתמיכה בזמן אמת, כמו גם משירות לקוחות מדהים?
ברור מאליו, כי שיווק בוואטספ נהנה מתמיכה בזמן אמת, כמו גם משירות לקוחות מדהים. אף פעם לא היה חשוב יותר לחברות להפוך את הזמן לנגישות והן לזמינות לקהל היעד שלהן לשם יצירת קשר עמו באופן הכי מוכר ונוח כמו היום, בעוד שיווק בוואטספ עונה על כל הציפיות.
הוא מציע העברה של הודעות בפלטפורמה שבה עושים שימוש המון בני אדם, העברה של הודעות בכל מקום, באופן מהימן, מהיר וכן אפקטיבי. בעזרת וואטספ אפשר גם לקבל עדכונים או התראות בזמן אמת. בנוסף לכך, כל שאלה דחופה שזקוקה לתשובה עשויה להיענות לאלתר ובצורה ישירה, בלי צד שלישי אשר מאט בהכרח את כל התהליך.
האם שיווק בוואטספ מתהדר בשירות לקוחות באופן אוטומטי?
על פניו נראה כי שיווק בוואטספ אכן מתהדר בשירות לקוחות באופן אוטומטי, בעודו נחשב לנוח ואף לשימושי בשביל המון תעשיות, כאשר צרכי הלקוחות הייחודיים מקבלים תגובה לאלתר. עליכם להביא בחשבון את הצורך של תגובות למשל לזמני טיסות, לעסקאות בנקאיות, או לאישורים בגין משלוחי הזמנות.
שערו בנפשכם עד כמה זה יותר קל לבנות תגובה מתבניות ולא יש מאין שוב ושוב. מותגים עשויים לעשות שימוש באוטומציה באמצעות הגדרה של הודעות בחוץ בזמנים איטיים, שלא מאפשרים לענות, כך הלקוחות ממשיכים להרגיש שהם מעודכנים, הם יודעים בדיוק מתי לצפות לקבלת התגובות, ובתור עסק זה מספק את ההיתכנות לשמור על קהל יעד שבע רצון.
לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:
מתכונים קלים לשבת – 10 מתכונים שיהפכו את הבישולים לקלים במיוחד