חשוב לדעת

קריפטו – הכירו את המטבע המפורסם

הקריפטו - הביטקוין יצא לעולם לפני 10 שנים ואז הוא עלה דולר אחד ל3000 מטבעות כיום אחרי 10 שנים מטבע אחד שווה קרוב ל38 אלף דולר.

הקריפטו – הביטקוין יצא לעולם לפני 10 שנים ואז הוא עלה דולר אחד ל3000 מטבעות כיום אחרי 10 שנים מטבע אחד שווה קרוב ל38 אלף דולר. המטבע ביטקוין בהחלט הולך וגדל בקצב מסחרר וכל התחזיות אומרות שהמטבע הזה בחלט הולך להישאר אתנו לתמיד.

איך מתחילים ומה צריך לדעת על קריפטו?

לפני שבכלל נתחיל לדבר על איך לסחור במטבע המפורסם יש מס דרכים בהם תוכלו לקנות את הביטקוין ובשביל זה צריך להכיר הכול משורש העניין בשביל להתחיל לסחור אתם קודם כל תצטרכו ארנק דיגיטלי בתור התחלה. כאשר תסתכלו על הארנק שלכם אתם אמורים לראות שני דברים אשר מרכיבים את המטבע ואם תאבדו אפילו אחד מהם זה עלול לעלות לכם בכל הכמות ביטקוין שיש לכם בארנק. נתחיל מהתחלה:

Private Key – זה בעצם הת.ז שלכם מול הביטקוין אתם אמורים להתייחס אליו כל הסיסמא הפרטית שלכם לכל העולם הקשור למטבעות וירטואליים. כל מי שמקבל גישה לPrivate Key יכול להתחבר אל הארנק שלכם ולגשת ליתרה בשלכם בקלות.

כתובת העברה – זה ממש דומה לפרטי בנק כמו העברה בנקאית לחשבון הפרטי שלכם כתובת הביטקוין היא כתובת המורכבת מרצף של אותיות ומספרים שונים ודרך הכתובת הזאת בעצם אתם תעשו את כל העברות הביטקוין מה שכן שונה כאן הוא שהמפתח הפרטי שלכם הוא ציבורי לחלוטין. אף אחד לא יכול לפרוץ לחשבון הביטקוין שלכם ולכן מומלץ לשתף אך ורק את האנשים הקרובים אליכם וחברים קרובים.

כיום יש המון ארנקים בסוגים שונים ומשונים וכל אחד מהם מציע משהו אחר יש ארנקי מחשב ארנקים חמים ארנקי נייר והרשימה היא סופר ארוכה. ההמלצה היא לפתוח ארנק שהוא דיגיטלי ולקרוא את כל היתרונות שלו וגם החסרונות של אותו ארנק שאתם תבחרו זה בשביל שתוכלו להבין עד כמה הארנק הזה אכן מתאים לכם

אז איך לרכוש מטבע קריפטו?

אל הקנייה הזאת יש להתייחס בחשיבות רבה יש המון דרכים בהם תוכלו להשתמש ולרכוש ביטקויין בצורה שהיא בטיחותית וטובה.

דרך כספומט – אומנם זה לא כספומט רגיל נכון אבל כן קיים כספומט מיוחד ויחיד מהסוג שלו שנמצא בשגרירות ביטקויין בישראל משם אתם תוכלו לקנות ולקבל את הביטקויין שלכם לארנק שלכם זה תהליך שהוא קצר אבל הוא דורש הגעה פיזית למקום בשגרירות זה נמצא ברח' האחוזת הבית 1 תל אביב.

רכישה ומכירה אישית – זאת גם אחת האפשרויות לרכישת ביטקוין דרך אנשים שהם פרטיים המון אנשים מציעים ביטקוין למכירה בשוק הפרטי ובהחלט יש מציאות. כמובן שרצוי לבדוק על הבן אדם ממנו אתם רוכשים למשל על העסקאות הקודמות שלו רצוי לבצע פגישה פנים מול פנים בזמן העסקה ככה תוכלו לראות את את ייתרת החלפות ולהיות עדים כל התהליך העברה.

זירת מסחר – המון אנשים בוחרים ברכישה באופן פרטי על פני זירת הסחר על מנת לחסוך בעמלות כבדות עלה של 3-5% מן העסקה עם זאת אכן זירת מסחר מוכרת ואמינה אתם יכולים להיות בטוחים שהכסף יניב לכם מטבע וירטואלי הביטקוין יש לשים לב ששער העסקה אשר אתם מקבלים בפועל יהיה לשעת אישור העסקה ולא בעת העברת הכספים אל זירת המסחר. הזירות המסחר בעלות מוניטין גבוה וידוע הם Bits Of Gold, Bit2c, BITIN.

לסיכום –  הדרך לידע על הביטקויין גם מתחיל בלימוד עצמי קודם כל לפני כל רכישה קנייה ומכירה מאוד חשוב לדעת על כל התוכן שהעולם הזה מציע רצוי לא לגשת לזה בלי ידע היום יש קורס המציע את כל המידע למעוניינים שרוצים להתחיל לקנות ביטקויין.

לרכישה מאובטחת של הקורס לחצו כאן

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

אוכל לשבת – קדירת עוף בפטריות שאתם חייבים להכין לשישי

אוזמפיק – כל מה שרציתם לדעת על תרופת הפלא לחולי סכרת.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button