חשוב לדעתצפה בהכל

מסעדות כשרות- לא מכירים מה טוב? נעזור לכם להחליט

מסעדות כשרות גם לציבור הדתי זה עניין לא פשוט, לא כל כשרות מתאימה לכולם, אבל היום תרבות האוכל בישראל מציעה לנו מבחר ענק של המסעדות הכשרות

מסעדות כשרות הבאות עלינו לטובה! כמה טוב ונעים לבלות ערב זוגי או משפחתי או אפילו חברי באיזו מסעדה טובה עם אוכל איכותי וטעים מהמומחים. בהחלט לפעמים צריך לקחת הפסקה מהכל פשוט להעביר איזה ערב שקט באיזו מסעדה מיוחדת שמכינה אוכל באמת טוב, ואנחנו מתכוונים לכל מילה! אוכל איכותי ורק מסעדות כשרות. תרבות האוכל בישראל מפותחת מאוד, אז מה בא לכם? אולי משהו כזה מפעם או משהו על האש? איזה אוכל ביתי מזרחי או אירופאי, אולי צמחוני? נעזור לכם להחליט כי אספנו עבורכם כמה מן המסעדות האיכותיות והטובות שיש לנו בישראל, וכמובן שכל המסעדות כשרות.

מסעדת "ביסטרו 56" הרצליה: היא מן המסעדות הכשרות הטובות  בהרצליה עם נוף עוצר נשימה. המסעדה נמצאת במרפסת של קניון ארנה וצופה אל המרינה היא משמשת גם כעולם אירועים. תפריט המסעדה מגוון במנות בשריות ודגים ויש מבחר גדול של בשרים ודגים התפריט מסווגת לכיוון של ים תיכונית היא בנויה על פי השף גבריאל אוחנה. בקיצור, באמת חוויה קולינרית נדירה.

"שיפודי קווקז" אילת: אז עם אתם בחופשה באילת ומחפשים את המסעדות הכשרות לאכול איזה בשר טוב עם מגוון גדול של בשרים על גריל פחמים, בשר איכותי כמנהג עדות הקווקז הידועות במיומנות בישולי בשרים ברמה אחרת, אז המסעדה הזו בשבילכם. המסעדה ממוקמת בשדרות התמרים 27 באילת. סגנון המאכלים הוא יותר מזרחי וגם אוכל ביתי יש אפילו שניצלים. המסעדה גם מנגישה את האוכל הקווקזי לקהילה הטבעונית והצמחונית. במסעדה יש אפשרות לסגירת שולחנות והזמנת אירועים עד 40 איש.

"מסעדת בשרים" אשדוד: המסעדה נמצאת ברחוב ז'בוטינסקי 29 באשדוד, זו מסעדת בשרים ודגים שמגישה גם קוקטיילים. התפריט בנויה על ידי השף בני חממי. מנות המסעדה מגוונות ויפות. המסעדה נמצאת בנמל אשדוד לכן תקבלו גם נוף שיוסיף לטעם החוויה. במסעדה ניתן להזמין אירועים עד 200 איש.

מסעדת "אווז הזהב" בבאר שבע: אז עם בא לכם אוכל מגוון בין עם זה בשר ודגים או אוכל צמחוני זו המסעדה עבורכם. המסעדה נגישה לנכים וניתן להזמין גם טייק אווי. המסעדה מציעה קבב הבית, פילה בקר, פרגיות, סטייק אנטרקוט, כבד אווז וצלעות כבש. לצד הבשר המשובח סלטים טריים כמו סלט אבוקדו, כבד קצוץ, סלט חצילים פיקנטי ועוד. כל המנות מגיעות עם פיתות עיראקיות טריות הנאפות בטבון, לאפות חמות וטריות. אפשר גם לסגור במסעדה אירועים. שירות פשוט מעולה ומהיר.

מסעדת "שמוליק כהן" תל אביב: זו אחת המסעדות הוותיקות של תל אביב מסעדה מפעם מהזמנים ההם בהם תל אביב הייתה עוד יישוב קטן. המסעדה מציעה מטעמים מסורתיים מהמטבח היהודי המזרח אירופאי. תוכלו ליהנות ממעדנים כשרים מבית סבתא: מכבד קצוץ, גפילטע פיש, קישקע ומגוון תבשילים מנחמים.

מסעדת "אסתריקה" טבריה: כאן תמצאו מטעמים שיזכירו לכם את הבית. תפריט המסעדה הוא ביתי אוטנטי של שפע  מאכלים, "אוכל טברייני". המקום כשר עם בשר חלק בית יוסף , עופות מהדרין , מוצרים בדץ, ועם מטעמים בשריים, צמחוניים וטבעוניים.

סאן קפה, בצרה: המסעדה הזו מיוחדת כי היא יותר בז'אנר מסעדות הגינה, היא בנויה כחצר קסומה עם המון צמחיה ירוקה מסביב. בתפריט יש רק אוכל חלבי, שלל פיצות שיוצאות מתנור אבן גדול, מאפים טריים וגם יש מנות לטבעונים. כשרות: חלבי בהשגחת הרבנות חוף השרון.

פרינג', ירושלים: אז רוב המסעדות של קבוצת טלביה לא כשרות אבל זו שנמצאת בעיר הקודש כשרה בכשרות: חלבי, בהשגחת הרבנות ירושלים. המסעדה נמצאת כתובת תיאטרון ירושלים, דוד מרכוס 20, המסעדה מציעה מאכלים מאוד מיוחדים שהותאמו במיוחד עבור שומרי הכשרות כאן תמצאו לחמא בעג'ין על בסיס דגים, שישברק בגרסה כשרה, ממולאים עם תרד ומנגולד על גבי קרם יוגורט קליל, גוזלמה במילוי מחמארה אגוזים, ג'יבן, פלפל שרוף ועשבי תיבול ועוד.

אהבתם? קראו גם את – 
עבודה מהבית ללא ניסיון – מה האפשרויות שלכם ולמי זה מתאים
הסבר פשוט על כשרות! – דברים שלא ידעתם

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button