כשאתם רוצים לפתוח חנות אינטרנטית כעסק פעיל מהבית, מאוד חשוב לבדוק איך אתם מבצעים את כל התהליך בצורה הטובה. אם אתם פונים לאיש מקצוע שיבנה עבורכם את החנות או שאתם בונים אותה לבד. להלן מס דגשים חשובים שיש לשים לב אליהם בזמן בניית החנות האינטרנטית שלכם.
אנחנו בעידן שיותר ויותר אנשים מבצעים את הקניות שלהם דרך האינטרנט והמון חנויות נפתחו ברחבי הרשת. שזה בהחלט מאיים על העסקים הקטנים הפיזיים שפתוחים ברחבי הארץ, שגם הם הבינו את הקונספט ופתחו אתרי מכירה אונליין של המותגים שלהם.
איפה כדאי לכם להקים את החנות האינטרנטית שלכם?
קיימות מספר אופציות ביניהם אמזון, אייביי ואטסי אבל ההחלטה האם לפתוח חנות עצמאית או לסמוך על פלטפורמה כלשהי זאת בהחלט אחת ההחלטות שאתם אמורים לעשות, זה מה שיקבע את הצלחת החנות האינטרנטית שלכם. להלן מספר אופציות שקיימות עבורכם ליצירת חנות אינטרנטית:
- האופציה הראשונה שלכם היא אמזון, אייביי ואטסי. אלה הם האופציות שמאוד מתאימות למי שרוצה לשווק את מוצריו לכלל העולם. שתי המערכות האלה הן עולמיות. אמזון כיום פתחה את שעריה גם לעם הישראלי והתחילה לשווק לכאן את מוצריה. אך זה עדיין לא נתפס כתחלופה אמתית לרכישה בתוך הארץ. היתרון הגדול כאן הוא שאין לכם צורך לדאוג לפלטפורמה אתם יכולים למכור את המוצרים שלכם שנמצאים במחסנים של אמזון ואין באמת צורך לאחסן אותם אצלכם.
- האפשרות השנייה שלכם היא פלטפורמה עצמאית לפני מספר שנים לא היו הרבה פלטפורמות עצמאיות בישראל והאמת שהיו בודדות מאוד. היום השוק בהחלט גדל בצורה יוצאת דופן וזה אפילו מפתיע. המון מערכות מחול הותאמו במיוחד לעם הישראלי וגם נמכרים תחת המיתוג של ישראל. הפלטפורמה שתבחרו לא מחויבת להיות בין אחת הטובות חנות עם 200 מוצרים בקטלוג אפשר לפזר על פני מספר עמודים רחב וככה לא יהיה צורך בעצם בתשתית חזקה, מה שיאפשר ללקוח לנווט בין העמודים במהירות בלי לקבל אתר תקוע כנ"ל גם בנייד.
מי הלקוח האמתי של החנות האינטרנטית שלכם:
הצרכנים. הם הלקוחות שלכם כל לקוח הגולש באינטרנט שרואה את החנות שלכם אמור להיות הלקוח הפוטנציאלי עבורכם. לכן התוכן שאתם משתפים התמונות, הסרטונים, אמורים להיות בולטים בצורה מאוד גבוה, בכדי לגרום ללקוח לא לנטוש את האתר, אלה להישאר בו ולהתעניין. בגלל שכיום הכל באינטרנט וגוגל הוא המנוע החיפוש הראשי ברור שהחנות האינטרנטית צריכה לקבל שיווק מעולה ופרסום ברשתות החברתיות בכדי להגיע לכמה שיותר אנשים ולקהל היעד שלכם.
כל פלטפורמות הגדולות המטרה שלהם היא לשמור על התדמית האחידה. מי שבאמת מעוניין לבלוט ולהיות ייחודי מומלץ ללכת על דרך עצמאית ולנהל את כל המכירות והתקשרות מול הלקוחות באופן ישיר. בשביל להצליח במכירות בחנות האינטרנטית, חשוב ליצור לא סתם חנות אלה מה שנקרא חנות ייחודית כזאת שהלקוחות חוזרים לרכוש בה כל הזמן. כל הסברים כאן מיועדים לאנשים שמאמינים בדרך מסוימת ולא מפחדים לקחת סיכון ולבנות את החנות האינטרנטית שלהם באופן עצמאי וכיום זה בהחלט אפשרי. בעולם המודרני כיום תמצאו את כל המידע לו אתם זקוקים אצל אנשי מקצוע המבינים בתחום או אפילו בגוגל בחיפוש.
אפשרויות התשלום שאתם חייבים להכיר –
בכדי שהלקוחות שלכם ייהנו מקנייה בטוחה ונוחה, כדי לעשות חנות אינטרנטית בידיעה מה בעצם הלקוח דורש. כיום האופציות תשלום הנוחות ביותר ומאובטחות הם תשלום בפייפאל וחברות האשראי. רצוי לבדוק את כל האפשרויות הקיימות כיום בשוק העולמי. כמובן שלבחור את הפתרונות התשלום שהכי נוחים ללקוחות שלכם.
מספר טיפים שיקדמו את החנות האינטרנטית שלכם בצורה מעולה –
- פרסמו את החנות שלכם ברשתות החברתיות
- קיימו בלוג שעומד בקריטריון של ה SEO
- עשו סקירה על המוצרים שלכם על מנת שהלקוח ייתן בכם אמון
- תעשו אופטימיזציה למנועי החיפוש של כל האתר
- תוודאו החנות שלכם עובדת טוב גם במובייל
- הציעו משלוחים חינם והנחות חודשיות
- שימו עין רחבה על המתחרים שלכם ותהיו תמיד צעד אחד לפניהם
- איכות התמונות מאוד חשובה בחנות שלכם ככל שהמוצר כמה שיותר דומה למה שאתם מוכרים וככה גם הנראות של התמונה.
- תעודדו את הלקוחות שלכם לשתף את החנות שלכם אחרי הקנייה ברשתות החברתיות על מנת להתקדם לקהל יעד רחב יותר
- תעקבו באופן מסודר אחרי גוגל אנליטיקס.
לפתוח חנות באטסי –
אם אתם מעוניינים לפתוח חנות אומנותית ששם תוכלו למכור את היצירות שלכם ולייצר מזה גם עסק מניב אז הקורס הבא הוא בשבילכם, בקורס תלמדו איך לפתוח חנות באטסי בצורה הטובה ביותר. אטסי היא פלטפורמה למכירות ברשת שמתמחה בעיקר במכירה של פריטי אמנות, מלאכה, יצירה ואספנות. היום פועלים באתר מיליוני מוכרים, אשר מוכרים את יצירותיהם ומרוויחים מכל יצירה שלהם כסף. קורס מסחר באטסי מתמקד בעיקר באסטרטגיות שיווקיות לקידום מכירות בחנות שלכם. השתתפותכם בקורס ילמד אתכם כיצד להקים חנות וכן כיצד לתפעל אותה באופן יעיל ורווחי עבורכם. בשיטות לניהול, מכירות וסוקרים שיטות לבנייה של אסטרטגיה שיווקית שמותאמת למוצרים הייחודיים שלכם. אחד הדגשים העיקריים בקורסים הוא הגדלת קהל הלקוחות וכך נלמדות שיטות שיכולות לעזור לאמנים למשוך לקוחות אל האתר, לרבות בסיוע של אפליקציות עזר ושילוב עם רשתות חברתיות.
לרכישת הקורס בצורה מאובטחת לחצו כאן
לסיכום הדברים –
בשלבים הראשונים בעת פתיחת החנות האינטרנטית שלכם, כדי מאוד לשקול את האפשרות לבצע החזרים על חשבונכם בצורה שזה לא יפגע בכם. מאוד חשוב לדאוג לאיכות של המוצר ודיוק בתיאור בתמונות או בתוכן שאתם מפרסמים. סדר וארגון במלאי על מנת לא לבצע שגיאות מרובות בעת השליחה כל זה יבטיח לכם התרשמות מעולה מצד הלקוחות שלכם ונכונות ללכת לקראתכם עוד צעד אחד לפרסם אתכם ברשתות חברתיות ולהמליץ עליכם מפה לאוזן.
לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך: